22 november 2012

Julhandlat klart:)

Idag gick jag upp tidigt, för att vara i Ullared vid öppning kl 8!! Kul med en dag där, men resan dit är inte alls rolig... Dessutom när det är är bäcksvart och småregnigt ute och torkarbladen på bilen har sett bättre dagar... På min sida såg jag jättesuddigt och på passagerarsidan höll bladet på att lossna:(

MEN vad skönt det var att vara där så tidigt. Väldigt lite folk och gott om plats! Trodde det skulle vara mycket trängre idag, såhär nära jul, men det var faktiskt ganska lugnt hela dagen. Blir nog annat i helgen och när lönerna kommit!

Är väldigt nöjd med dagen! Nästan alla julklappar är klara nu och mammas levererade jag redan idag... Hon skulle få en resväska som hon så väl behövde och eftersom hon snart ska ut och resa, så fick den redan nu! Men jag har ett litet paket kvar till julafton:)

Resultatet av dagen blev två fulla vagnar och ett byte av torkarblad. Vilken otrolig skillnad det var att köra hem!!

Nu ska jag försöka somna så fort det bara går... Imorgon öppnar vi butiken kl 7, så klockan lär väl ringa nån gång innan 5!!!!! Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar