4 juni 2011

Namn????

Åh, vad det är svårt att bestämma vad lillen ska få för namn! Det är inget som riktigt känns rätt. Niclas har bara ett förslag - Oliver. Jag gillar oxå det namnet och det känns som att det skulle passa bra, men jag har lite fler som jag känner på. Vad ser han ut att heta?
Oliver?
Vincent?
Liam?
Leo?
Charlie?
Noel?

Eller är det någon som har något annat förslag?
Leo är ett namn som jag egentligen tröttnat på, men på nåt vis ser han ut som en! Samma är det med Oliver. Jättefint namn som passar honom väldigt bra, men det känns så otroligt vanligt. Sen vill jag ju helst att det ska passa bra ihop med Linus. Då känns både Liam o Leo lite för likt Linus... Vad tycker ni?

Idag är jag hemma med lillen, medan Linus o Niclas först var ute på en härlig promenad imorse och nu är på Liseberg. Vädret är ju helt underbart och jag är otroligt avundsjuk på dem!!! Tyvärr kan jag inte gå så långt, för kroppen känns fortfarande helt trasig. Det räcker med en liten kort promenad för att jag ska få ont resten av dagen. Jag är otålig!!! Vill vara ute och röra på mig... Men det är ju trots allt bara 4 dagar sedan förlossningen, så det är väl kanske inte så konstigt att jag behöver ta det lugnt:( Men jag längtar så!

Ska nog snart ut på gården iallafall och sätta mig en stund i solen och njuta lite av det fina vädret!

Linus är inte jätteintresserad av bebisen, men hjälper gärna till med napp när han är ledsen:) Ibland går han fram till honom och klappar och pussar oxå. Sött!

2 kommentarer:

  1. Jag håller nog på Oliver faktiskt, jättegulligt och passar till Linus :) Så söt liten kille ni fått, vilket mirakel. Och nu blir jag nervös när jag tänker på att jag står på tur.... gulp! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja, Oliver passar bra både till bebisen och till Linus. Men idag har jag velat kalla honom för Vincent... Fast alla släktingar och Niclas har fastnat för Oliver... Får fundera ett tag till:)

    SvaraRadera