12 augusti 2012

Efter "bara" 2 timmar

Nattningarna sedan Linus slutade med napp är betydligt jobbigare än innan. Han har riktigt svårt att kolla till ro. Tidigare somnade han alltid i sin säng, men nu måste han alltid somna hos mig eller Niclas och det tar dessutom en evighet. Ikväll tog det "bara" 2 timmar innan han slocknade på min mage, tvärs över sängen:)

Lion krånglar på sitt sätt och har strulat med sömnen den senaste veckan. Ibland går det inte söva honom alls, eller så vaknar han efter ett tag och är tokledsen! Igår natt somnade han inte om förrän runt halv två!!!!!! Sovmorgon på det då? Nej, nej, nej, inte Lion inte! Vaknade vid sex o var jättepigg och ville leka. Kan ju bara säga att min träning ligger väldigt nere för tillfället. Jag har verkligen ingen energi eller lust just nu. Måste ta mig i kragen imorgon och iallafall gå ut på en långpromenad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar