10 augusti 2011

Blogg

Jag vet inte vad ni tycker, men jag läser nästan bara bloggar skrivna av folk som jag känner eller någon känd person. Tycker bara att det är intressant att läsa om någon som jag vet vem det är. Min blogg t ex är nog fullkomligt ointressant för de som inte känner mig.

Men nu har jag hittat en blogg med en tjej som jag inte visste vem hon var och inte hade någon annan anknytning till, mer än att hon också kommer från Kinna. Hittade hennes blogg av en slump, då jag satt och slötittade lite bland bloggarna på Amelia. Detta är den enda bloggen jag läser som är skriven av en för mig okänd person. MEN den har direkt blivit min absoluta favorit! Rekomenderar den verkligen! Klicka här   eller i min blogglista på Emeli Emanuelson.

1 kommentar:

  1. Söta rara Cissi, tusen tack! Så fint skrivet, verkligen otroligt smickrade. :) Ta hand om dig! /Emel

    SvaraRadera