25 augusti 2011

De senaste dagarna

Jag har varit en hel del på stan och shoppat i veckan. Hittat lite som jag gillar, men en del får jag lämna tillbaka någon dag. Dessutom har jag bara hunnit med och plöja igenom H&M och Gina Tricot, så det får bli mer handlig en annan dag. Sen behöver ju de små killarna lite nya kläder oxå. Men det tar sin lilla tid att gå på stan med en liten bebis som inte blir så glad när vagnen står still och som vill ammas ibland. Dessutom är det många butiker som spelar för hög musik för en bebis, så de får jag ta någon gång när jag är själv. Förstår verkligen inte varför musiken behöver vara så himla hög! Musik är ju skönt när man shoppar, men som sagt behöver det ju inte vara så högt så att man inte ens kan gå in! Det måste ju vara många mammor med små och sovande barn som vill handla på dagarna, eller hur!?!?

Detta är lite av det jag fick tag på...

Gosig tröja från H&M


Likadana toppar från Gina Tricot i olika färger. Trivs bra i denna modellen, så det är lika bra att passa på när jag väl hittar!

Imorgon är det dags för Lion att träffa sjukgymnasten igen. Tycker han har blivit mycket bättre i ryggen sedan vi tejpade honom. Men än är han inte helt bra. Får se vad hon säger! Ska ta bort tejpen ikväll. Hoppas att han inte blir för ledsen. Det är ju trots allt halva ryggen som är tejpad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar