22 september 2011

Vad är det för FEL på vädret!!!

Ogillar starkt denna lååååånga period av skitväder!! Regnar det inte, så håller man på att blåsa bort, om det inte gör båda på samma gång:( Är oftast grymt irriterad över mitt hår som flyger i ansiktet hela tiden (det hjälper inte så mycket att sätta upp det, flyger runt ändå).
Verkar otroligt mycket bättre att ha kort hår som grabbarna, när det blåser åt alla håll!

Linus ÄLSKAR däremot att det regnar. Imorse sa han till mig - Ninni vill ha regn, Ninni tycka om när det regnar, blir pölar då!!
Själv är jag på jakt efter en regnkappa. Vet bara inte vart jag ska hitta nån. Blir så himla blöt när jag är ute med vagnen. Kan ju inte ha paraply då och regnjacka är för kort. Någon som vet vart det finns att få tag på? En smidig som alltid kan ligga i vagnen och som går en bit ner på benen...

2 kommentarer:

  1. Jag köpte en på åhléns för 249 kr, supersmidigt viker man ihop den i kappans lilla ficka, tar ingen plats och så har den huva! Kolla där, fanns i svart och Plommonlila.

    SvaraRadera
  2. Jag har testat den, MEN den känns så otroligt tunn. Har du haft den ute i regnet? Undrar om den står emot mer än duggregn...
    Kram

    SvaraRadera