15 mars 2012

Bästa ullaredsköpet och en sjua, tvåa och femma

Jag har i länge tänkt köpa mig en skinnjacka, men det har inte riktigt blivit av. Antingen har det varit fel modell eller så har den suttit konstigt på mig. Men nu har jag äntligen hittat en modell som jag gillar och som sitter som den ska.
I Ulladed av alla ställen hittade jag denna tidlösa "skinn"jacka. Den kostade endast 299 kronor, så det fick bli både en brun och en svart! Nu kan jag äntligen känna mig lite uppklädd. Har ju bara en enda tunn jacka sedan innan, en svart parka. Så jag behövde verkligen mer att byta med!!
Härom dagen sa Linus till mig att han hade haft med sig en sjua till dagis. Och en tvåa också och en femma. Jag fattade INGENTING!!! Idag hittade jag denna högen med kylskåpsmagneter i hans ENA byxficka, hahaha. Att han fick plats med alla!!!
Dessutom hittade jag dessa på dagis. Personalen hade undrat var de kom ifrån:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar