7 mars 2012

Dansare????

Idag höll jag på att inte få iväg Linus till dagis. Han VÄGRADE låta mig ta på honom ytterkläderna, så att vi kunde åka. Så fort jag fick på en sko och började med den andra, åkte den första av osv osv. Det enda han ville var att jag skulle sätta på datorn och David Lindgren. Han kan lyssna och dansa till denna låten femtioelva gånger på en dag! Nog för att jag älskar låten , men....

Linus är helt galen i breakdance sedan han såg det på "so you think you can dance" för en evighet sedan!!! Nu börjar han även försöka härma andra danssteg:)

Hoppen han gör hela tiden är ett försök att göra som en av dansarna gör precis när David breakdansat. Inte så likt, men övning ger ju färdighet!!

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med vill inte klä på sig :) Hoppas ni mår bra, så söta barn :) Kram kram

    SvaraRadera