2 mars 2012

Vilken härlig vecka!!!

Fredag och lördag förra veckan var fruktansvärt jobbiga. Men tror att Linus trots då var en stark reaktion på att han varit borta från oss en hel vecka. För efter det har han varit helt underbar!!! Det har inte varit en massa bråk och skäll, utan vi har haft det riktigt mysigt. Sedan att vädret oftast har varit bra och att jag hunnit träna massor har ju också bidragit till en härlig vecka:)
Nu på förmiddagen har vi hunnit med mycket. Efter frukost fick barnen bada en stund och hade jättekul:)
Linus hjälper till att tvätta Lion.
Jag hann även att röja upp hemma, byta sängkläder och tvätta, innan vi gick ut i det underbara vädret! Lion tycker det är superkul att komma ur vagnen och upptäcka världen och vill gärna att man ska hålla hans händer så att han får träna på att gå. Igår tog han även sina första steg med stöd, med hjälp av en lära-gå-vagn:)
Det blev stökigt på nolltid hemma innan, men nu när han kommer åt lådor och skåp ligger det saker överallt!!!!!

Nu är det dags att väcka Linus, för han får inte sova längre än 30 minuter på dagen nju. Ibland hoppar han även över vilan helt. Men idag ville han sova + att Lion skulle sova samtidigt. Jag tackar barnen för det och för att jag fick ta igen mig en liten stund själv:)

I helgen bär det förresten iväg till Ullared igen. Man märker nu när det är vår-väder ute att vi saknar en hel del saker och kläder, framförallt till barnen. Nu ska jag ladda upp med roliga uteleksaker och vår-kläder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar