19 maj 2012

Äntligen är de här igen!

Idag kom mina små älsklingar hem! Jag fick världens längsta och goaste kram av Linus, så fort han klev ur bilen. Men Lion däremot, verkade inte bry sig det minsta när han fick se mig...

Jag tog med mig Linus upp direkt och gav honom ett bad. Han behövde saneras tillsammans med både säte och bilbarnstol. Troligtvis hade han blivit åksjuk, för han kräktes helt plötsligt i bilen hem:(

Sedan gick vi alla ut i trädgården och fixade. Niclas hade fått med sig gräsklippare och annat, så nu var det hög tid att klippa gräsmattan för första gången. Niclas fixade det, medan jag tog hand om barnen, varvat med att rensa i rabatterna. Kul att se vilken skillnad det blir!
Brorsorna leker mer och mer med varandra. Både Lion och Linus hade kul när storebror puttade på gungan.
Vi var ute riktigt länge och Lion var jättenöjd i sin gunga hela tiden. När Linus var i den åldern ville han bara gunga i två minuter, men Lion älskar verkligen att sitta där. Puttar man dessutom lite högre fart, så skrattar han alltid högt:)
Det blev många lass som fick köras till skogen.
Självklart fick även lillen testa att åka skottkärra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar