14 maj 2012

Back to normal

Nu känns det som att familjen är tillbaka på banan igen. Barnens näsor rinner fortfarande, men annars känns de väldigt friska. Lion har varit feberfri sedan i lördags, men fortsätter ju sin pencillinkur till imorgon och inhalera kortison ska han göra i några veckor till. Men han har idag äntligen ätit precis som han brukar, så han känns väldigt frisk!

Själv kände jag mig krasslig i slutet på veckan. Men idag har jag känt mig som vanligt, så jag testade att köra ett pass på SATS. Funkade jättebra! Trots att jag fick en 8 kg´s stång på tån och fick sitta en stund för att smärtan skulle lägga sig. Shit vad ont det gjorde!! Dessutom var bästa instruktören sjuk, så det var en vikarie. Men hon gjorde ett bra jobb och det kändes riktigt gott att träna igen. Jag har ju varit halvkrasslig i två månader nu. Hade jag jobbat hade jag lätt kunnat gå till jobbet, men jag har varit för kass för att träna. Eftersom det gick bra idag på shapen, så satsar jag på cross-training på torsdag och box på fredag. Klarar jag detta är jag verkligen tillbaka till normala rutiner igen. Som jag längtat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar