14 maj 2012

Halvnummer - väldigt viktigt!

Jag ska ut på lite fest snart o behöver bl a nya skor. Letade i en massa butiker, men hittade bara ett par jag gillade. Var osäker på storlek, så jag köpte hem både 37 o 38. Har nu haft hemma de ett tag o provat.
Resultatet... 38 sitter inte på överhuvudtaget, inte ens pm jag lägger i en extra sula. 37 har jag gett flera försök, men det går bara inte, hur gärna jag än vill. 1 minut, sen värker fötterna:( jag behöver som oftast med mig det där halvnummret som aldrig finns. Trist, tycker skorna är skitsnygga, framförallt med något fint nagellack!

1 kommentar:

  1. Testa silicon- eller läderkudde att fästa bak i hälkappan. Brukar greppa bra i en lite för stor sko och skyddar dessutom jättebra mot skoskav.De i läder har dessutom oftast en liten mjuk "valk" som fyller ut lite på längden och som gör att de sitter både bättre och bekvämare. Snygga skor btw. Lycka till!!!

    SvaraRadera