4 september 2012

9,5 timmars shopping

Igår åkte jag iväg till Ullared runt 7 på morgonen. Spenderade precis hela dagen där och fyllde 2 kundvagnar!!!! Hoppsan:)

Men det är ju sjukt stort där nu! Tyvärr hittade jag nästan inga barnkläder denna gången. Jag behövde verkligen påfyllning till barnen, men denna gången var det inte så mycket som passade dem. Vinterjackorna t ex var väldigt korta på längden, men hade långa ärmar. Viktigt att jackan går ner lite så att det inte glipar när Linus leker i snön.

Men det blev ju en massa annat smått o gott, som mattor o handdukar till badrummen, iPhonehögtalare, tavla, leksaker och en massa småplock som alltid går åt.

Jag kan ju säga att det var en perfekt dag att åka dit på. Väldigt lite folk!!! Hade ju läst på deras hemsida att det är lågsäsong nu i några veckor och det är ju SÅ skönt att slippa trängas där:)

Nu ska jag sätta på en maskin med handdukar så att jag äntligen får snyggat till det inne på vår nya toalett:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar