20 september 2012

Före, under och efter

Vår hall har sedan vi flyttade in här varit riktigt klurigt att möblera. Vi behöver verkligen en massa plats för förvaring av både skor, vantar, mössor, småplock och annat. Men det mesta vi provat med har sett extremt klumpigt ut. Så det har inte varit lätt att hitta en byrå med många lådor samtidigt som den inte tar för stor plats... Men igår hittade jag äntligen en passande, när jag bläddrade i annonsbladet från Jysk. Jag och Lion åkte dit idag och när han sov middag, så passade jag på att börja skruva ihop den.
Många lådor blev det och jag hade verkligen att göra medan lillen sov.
Jag fick fortsätta när Niclas kom hem. Svårt att ha allt liggandes huller om buller när barnen gärna vill vara precis där och leka. De var dock med och "skruvade" lite en stund. Framförallt var Lion väldigt intresserad och duktig:)
Den här byrån har vi haft under tiden vi letat, men nu får den åka upp till förrådet igen!
Ställde dit lite blandade saker jag hittade hemma, men hittar säkert lite bättre grejer snart och även något bra att ha på väggen. Men det blev iallafall mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar