24 september 2012

Det här är bara BÄST!!!

Jag ville ju ha barn ganska tätt, så att syskonen skulle kunna ha riktigt kul tillsammans. Sedan kan man ju aldrig veta hur syskon passar ihop. Men Linus och Lion gillar verkligen samma saker och har jättekul tillsammans! Underbart att se och jag njuter varje dag:)
Idag åkte jag in med barnen till stan för att uträtta lite ärenden. Vi hämtade mitt pass och fortsatte sedan till Nordstan och barnen fick prova ut varsitt par vinterkängor. Därefter var det matdags innan vi fortsatte shoppingrundan. Lion somnade i vagnen och vi åkte till en lekplats där Linus fick härja lite.

Efter en liten stund vaknade lillebror och de båda lekte och hade jättekul tillsammans:)
Linus har verkligen börjat uppskatta att göra saker tillsammans med honom nu!!

Lion är INTE van vi att ha mössa på sig än:)

Det blev verkligen en heldag inne i stan. Vi åkte hemifrån vid 10-tiden och var inte hemma förrän vid 15. Då lämnade jag Lion hos Niclas och gick på en promenad med bara Linus. Han hade längtat efter att ta en ordentlig tur med sin balanscykel ändå sedan igår kväll!! Och efter helgens goda sömn och att barnen sovit mycket bättre det senaste, så hade jag en massa energi kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar