23 oktober 2012

Mycket aktiviteter

Efter att jag lämnat Linus på förskolan idag, åkte jag och Lion till öppna förskolan. Han älskade det som vanligt:) Efter det hinner vi aldrig hem innan han somnar.
Jag ville att han skulle somna hemma i sin säng, så idag fick han sitta i mitt knä på bussen. Men när jag tittade på honom efter 2 minuter så sov han som en stock! MYYYYSIGT:)
Efter att jag hämtat Linus, begav vi oss ner till miljöarken. Där mötte vi upp Camilla, Alice och lilla Svea. Lagom till att de kom så var det dags för djuren att tas in för natten och matas. Alice och Linus hjälpte till! Efter att de hjälpt till med hönorna, kaninerna och fåren så sprang de omkring och lekte. Efteråt frågade jag vad han hade tyckt var roligast. Fick då svaret att det var roligast när Alice kom. De har inte träffat varandra många gånger och det var längesedan sist. Men han trivdes väldigt bra med henne:)

Väl hemma så fick Linus slappa lite med att spela på min telefon, medan jag fixade lite mat. Efter det ville han in till granntjejen Vanya. Så idag har det varit mycket aktiviteter för honom! Ändå fick jag slita med mig honom hem, men väl hemma kände han hur trött han var...

Lion snappar upp precis allt man gör nu. Han tittade intresserat på när jag bytte batterier i keyboarden. Han blev vansinnig när jag plockade bort skruvmejseln, så den fick han greja med ett tag.
Lilla söta handen!!!!! Han skruvade nog på alla skruvar och vände på keyboarden och testade den hela tiden:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar