31 oktober 2012

På banan igen

Det senaste har jag fuskat rejält med kosten. Det började med att jag unnade mig sötsaker någon gång ibland. Sedan blev det varje helg, både fredag och lördag. Därefter blev det allt oftare och det senaste har det blivit endel varje dag. Nu är det dags för SKÄRPNING!!!!

Idag har jag trotsat suget och tog mig dessutom ut på en promenad/joggingtur i skogen. Jag kom igång så bra med träningen i somras, men min ena handled stoppade mycket av min träning. Jag kunde göra färre och färre övningar och tillslut kunde jag inte gå på mina favoritpass - cross training och shape. Strax därefter fick jag även sluta med body pumpen... Jag tappade motivationen helt och var inte ens sugen på att ge mig ut på joggingturer. Jag är lite sån att om jag tränar måste jag köra på för fullt, annars får jag noll motivation.

Jag kommer inte kunna köra på gymmet än på ett bra tag. Väntar på en liten operation på min handled innan jag kan sätta igång igen. Nu ska jag ju dessutom jobba året ut, så får jag tid för operation då, måste jag skjuta på den tills nästa år. SEN ska jag tillbaka och köra för full på SATS:) tills dess ska jag verkligen försöka ta mig ut i spåret så ofta jag får möjlighet till!

2 kommentarer:

  1. Hejja hejja Vännen!! Tar åt mig ordet SKÄRPNING jag också..! :)
    Kram /Dalkullan Jenny

    SvaraRadera
  2. Men du verkar ju verkligen hålla igång för fullt ju!!!!

    SvaraRadera