8 oktober 2011

Nyklippt:)

Idag fick jag nog av att hela tiden gå runt och vara småirriterad över alla hårstrån som kittlar mig i ansiktet!!!! Inte bara ute när det blåser, utan HELA tiden. Blir tokig!!!

Så idag tog jag mod till mig och klippte lugg... SÅ SKÖNT! Till och med när vi var ute i blåsten slapp jag hår i ansiktet. Underbart:)

Den blev inte helt som jag ville, men håret växer ju snabbt, så då är det ju bara att justera. Dessutom passade jag på att lyxa till det lite och färga håret på salongen. Helt onödigt egentligen, då jag får precis samma resultat hemma, för nästan inga pengar alls. Men det var skönt att en gång bara få sitta och låta någon anna göra det åt mig. Det var ju trots allt 8 år sedan jag senast färgade håret hos en frisör!!!
 Var är kanin?????

 LYCKA!!
Ute på en liten promenad i det kalla höstvädret. Första dagen det verkligen kändes kallt, men det var ändå väldigt härligt då solen var framme:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar