17 oktober 2011

Starka kroppar och Linus spekulerar:)

Vad gött det är att vara igång med träningen igen!! Blir så otroligt mycket piggare när jag varit iväg på gymmet och kört ett pass. Idag var det body pump och jag kunde lägga på mer vikt än tidigare på nästan alla muskelgrupper. Kände mig stark:)

Innan gymmet idag var jag och barnen hos Lions läkare för lite uppföljning. Det verkar som att det inte är något allvarligt fel på honom som vi trott. Han blir hela tiden bättre och rakare i ryggen och utvecklas väldigt bra. Är t o m tidig med mycket. Stark liten kille. Bra det!

Enligt Linus landar helikoptrar här, eller helihopter som han säger. Jag försökte förklara för honom att inga helikoptrar landar där och att bilar inte får stå där. Får då till svar - nä, bara flygplan landar där! Så nu vet vi det allihopa. Alltid ska man lära sig nåt nytt när man är ute och går:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar