4 maj 2011

Fotograferingar

V 37 och + en massa kg! Vågen har varit trasig någon vecka så jag har ingen riktig koll på hur mycket jag väger nu, men börjar svullna upp endel nu:(

Idag var det dags för sista kurstillfället på min djupavslappning inför förlossningen. Reportern var också där och även en fotograf. Det blev klart förra veckan att det kommer bli ett reportage i Amelia Baby, som ska komma ut i augusti. Så nu blev jag fotad inför reportaget. Jag håller tummarna på att avslappningen ska funka för mig som det är meningen att det ska!!!

Gravidfotograferingen som jag gjorde förra veckan resulterade i flera jättemysiga bilder. Var där i torsdags och valde ut 8 st som jag ska få. Tyvärr tar det 2-3 veckor innan jag kan hämta dem. Jag vill se dem igen och framförallt kunna visa dem för Niclas och Linus! Längtar och väntar! Hoppas dagens fotografering också gav bra bilder!

Idag är det inte speciellt varmt, men betydligt skönare än gårdagens 2 grader! Stora snöflingor på morgonen och på eftermiddagen hagel! Vilket väder i maj, helt galet. Hoppas det blir varmt snart igen. Får inte stängt jackan längre och fryser...
Linus favoritsyssla - sprida ut så mycket saker på så stor yta som möjligt!!!! SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar