22 maj 2011

Inte bara jag som längtar efter bebisen!

Nu känner jag mig sprickfärdig! Fick knappt sova nåt alls inatt. Hade fruktansvärt ont i magen. Men det var varken sammandragningar eller värkar. Vet inte vad det var, men ihållande smärta i magen. Hoppas verkligen att natten blir bättre. Känner att det är väldigt påfrestande nu på fysiskt och psykiskt. Det känns ju så ofta som att det är på g att sätta igång och oftast kan jag inte lämna lägenheten för att jag har så ont. Hade 2 dagar nu som jag inte kände så mycket och kunde röra mig lite. Så himla skönt! Men för det mesta känner jag mig bara instängd och extremt uttråkad:( Kan mest bara sitta och ligga och det är ju sådär kul...
Ganska stor magen nu... V 40 är jag inne i nu.
Detta är från vecka 39 när jag hade Linus i magen. Känns som att jag är lite mindre både om magen och i ansiktet denna gången...

Linus längtar ochså efter bebisen nu. Han leker mer och mer med dockor och är nyfiken på alla bebisar som han ser.
Bäddade ner dockan i en vagn och han körde omkring länge med den idag! Sen gick han till bebisens låda och hämtade blöjor. Sött:) Tror att han kommer tycka det är kul att hjälpa till när bebben är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar