6 maj 2011

Slappardag, SÅ skönt!

Är lite småkrasslig och supertrött. Det har varit helt underbart att ha en dag helt utan planer och måsten! Laddade med lite c-vitamin juice imorse. Blanda apelsiner och citroner när man gör juice är en riktig hit! Framförallt när de perioder när inte apelsinerna smakar så mycket. Blir supergott!!!
Det kan verkligen behövas lite extra energi när man har en liten med sådana här intressen...
Eller härom kvällen när han blev skogstokig när jag skulle ta på honom pjamasen. Han har fått någon dille på att bestämma själv vad han ska ha på sig. Denna kvällen skulle han absolut ha jeansshorts och bamsetröja när han skulle sova. Eftersom han blir väldigt kall på natten, då han sparkar av sig täcket, var jag tvungen att vinna! Vi höll på i en halvtimma innan jag fått på honom pjamasen. Han slet av sig den så fort jag fått den på honom. Till sist gick det, men han slutade inte gråta för det. Vi var tvugna att ta en liten promenad på gården för att han skulle lugna ner sig. Stackarn, han var helt slut!!! Inte så konstigt kanske att han är envis... Han har ju både mig och Niclas att brås på. Undrar om bebben i magen blir likadan?
Snälla mamma........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar