19 maj 2011

Några foton från gravidfotograferingen

Tyvärr är kvaliten kass på de flesta. Jag väntar fortfarande på att få mina bilder och jag kommer inte att få dem på datorn, utan bara i ett vanligt album. Men Studio CK har lagt ut några av bilderna på sin blogg, så jag fick fota bilderna på datorn:)

Nu vet jag äntligen att akupunkturen jag fått för mina foglossningar verkligen hjälpt. Visste inte om det var det eller att jag slutat jobba som gjort att ryggen nästan blivit helt bra. Men var tvungen att avboka akupunkturen förra veckan och sedan igår har jag fått otroliga besvär igen! Jag kan knappt ta mig runt i lägenheten idag ens. Jag som vilat flera dagar nu och ville ut och hitta på något idag... Men kommer ju knappt till spårvagnen idag, så det blir till att sitta inne:( Men nästa vecka ska jag få akupunktur igen. Hoppas det hjälper direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar