3 juli 2011

Lion fortfarande namnlös

Bebisen är drygt 1 månad nu och har fortfarande inget namn. Vi kallar honom bara bebisen och lillebror. Det känns inte alls bra. Tänker ständigt på vad han ska heta. Försöker prova lite olika namn på honom. Mest blir det Oliver, Vincent, Leo och nu det senaste även Melvin. Men inget känns bra:(

Jag tror det har att göra med att han i min värld har hetat Lion i 3 veckor. Ända sedan jag hittade detta namnet har det känts klockrent. Lion gick rakt in i mitt hjärta och så fort jag ser bebisen vill jag kalla honom det! För mig känns det som att jag skulle prova nya namn på Linus. Det går ju liksom inte, han heter ju det han heter... Detsamma känns med lillen.

Tyvärr gillar ju inte Niclas alls namnet Lion... Så vi måste ju komma överens om något annat. Men det känns helt fel att kalla honom något annat. SUCK!!!

Sen tyckar jag att det blir konstigt ihop med storebror - Linus och Lion. Det är egentligen alldeles för lika. Men det får jag väl isåfall leva med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar