1 juli 2011

Rund under fötterna

Älskar dessa skor från Puma!! Det är toningskor, men är väldigt stabila i sidled. Jag faller inåt med fötterna och har inlägg, så vanliga toningskor funkar inte alls. De ger noll stöd vid hålfoten.
Detta är mitt första par som jag skaffade när jag var gravid. Var tvungen att ha riktigt bra skor då och framförallt när jag jobbade. De är ordentligt välanvända.

Nu när jag ska försöka att gå mig i hyfsad form kände jag att det var dags för ett par till. Ville ha några lite mörkare som är lite mer diskreta när jag inte har träningskläder på mig. Sen är det bra att ha dessa när det är lite sämre väder oxå! Fyndade på rea:)
Jag köpte nya hörlurar idag - 99:- på Clas Ohlson. Funkade utmärkt! Jag kan inte ha vanliga små hörsnäckor, för de bara trillar ur. Så nu kan jag lyssna på sommarprat när jag är ute och går! Blir snart en andra promenad idag i det härliga vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar