21 april 2012

Fick jag med alla färger eller?

Igår eftermiddag åkte vi till Niclas jobb, när han slutade och badade med barnen. Det var Lion´s andra gång i en bassäng, men första gången var för ca ett halvår sedan, så det kändes som hans första bad. Han älskade det!

Linus har jag inte heller badat med på ett halvår, men han har däremot varit med farmor och farbror en massa gånger. OJ, vad han hade utvecklats!!! Han har armpuffar och klarade sig helt själv i vattnet. Tog sig fram med hundsim och kunde klättra upp för kanten själv och göra det han älskar mest - att hoppa från kanten och plaska så mycket som möjligt.

Härom veckan köpte jag några nya nagellack i glada färger, som jag provade på tånaglarna. Jag har inte tagit bort detta, för jag har ju ändå sockar på mig jämnt, så det är ju ingen som ser. Tänkte ju inte på det när jag skulle till badhuset och bada i denna bikinin...
Hihi, fick jag med varenda färg där eller??
Kolla de söta fossingarna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar