21 april 2012

Nytt

Linus största intresse är ju som bekant att lyssna och titta på låtar från melodifestivalen. Fortfarande är storfavoriten David Lindgren och han kan nästan hela låten. Nu börjar t o m Lion hänga med i vissa rörelser och viss sång:) Men Linus gillar även andra låtar. En av dem är Eric Saade`s Popular. I brist på glasväggar som han kan krossa har han använt sin livliga fantasi...
Han drar fram alla leksaker han kan hitta och lägger allt i en stor hög och i hans värld så har han här byggt glasväggar!! Han flyttar sedan bort alla leksaker, samtidigt som han sjunger "I will be popular, I will be popular".
Lion får vara med allt mer och de börjar får riktigt roligt ihop nu:)

1 kommentar:

  1. Hej tjejen, så fina bilder å va stor han har blivit...herrefud e det 3 år sen du blev mamma time flies :) Hur e dt att va 2 barns mamma ??? Glömde skriva t dig förut.....men kul att d har min blogg där på din sida :) Känner du Niiinis??? Vi brukar ses på event ibland, hon e så trevlig å rolig :) Jo, jag tänkt4e höra m dig om du ville vara min gästbloggare? Göra nåt gästblogginlägg om några roliga barnaktivitetr i Gbg? Du får fria händer :) Alltid kul me tips :) Ellerom du vill blogga om nåt annat el nån annan resa? Jag länkar såklart t din b logg, massa kramar svara gärna på min blogg....e så dålig o kolla svar på kommentarer på andras bloggar....läser mest ded som skrivs...kram kram

    SvaraRadera