28 april 2012

Vernissage

För ett tag sedan, när jag var på öppna förskolan, började vi prata bloggar. En annan mamma, som bor några hus från oss, berättade då att hon hade en konstblogg. Jag blev nyfiken på den trots att jag inte är alls konstintresserad. Hon målar som hobby och hon var ganska blygsam. Men hon skulle iallafall ha sitt första vernissage snart.
Bilden är lånad från hennes blogg och visar bl a min favorit - zebran.

När jag gick in på hennes blogg - www.lindaskonst.blogspot.com, fastnade jag direkt för hennes tavlor!!!! Så idag var jag på mitt första vernissage och tittade på hennes tavlor. Många var verkligen superfina!!! Hoppas hon kommer få sälja en massa tavlor, jag tycker det är kul när folk som har talang, satsar och lyckas:)

1 kommentar:

  1. Heeej,
    Nu har jag allt hittat dig... ;) Vad kul att du kom igår för att titta och supporta mig! Hoppas vi blir friska så vi kan ses någon dag med kidsen. Nu skall jag läsa vidare i din blogg! :)
    Hälsningar
    konstnären Linda ;)

    SvaraRadera