12 april 2012

Här ska det organiseras!

Jag och Niclas har precis skaffat oss varsin cykel och nu behövdes en rejäl röjning i förrådet för att få plats till dessa.
Far och son på väg hem från cykelaffären igår.
Så idag tömde vi förrådet helt och började om från början! Ett mycket tidsödande projekt som Linus hatade att vi höll på med. Men det behövdes göras och när vi väl börjat, var det bara att slutföra det.
Här har jag börjat från botten och fått ordning på golvet och en hylla.
Men vilken tid det tog!!! Även fast vi var igång redan vid 10, så kande jag att träningen vid 17 var hotad. Men vi fick ordning på det viktigaste, sedan fick Niclas ställa in de sista sakerna provisoriskt, medan jag och barnen åkte in till stan för lite träning.. Nu har vi iallafall en struktur. Men mer organisering kommer behövas. Jag som älskar det ser fram emot det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar