12 juni 2012

LCHF

Nu har jag ätit lchf-kost i ca 1 månad och är så himla nöjd! Så idag var det dags för en ny kokbok med mycket nya recept. Det finns verkligen en hel uppsjö av olika böcker och det var väldigt svårt att välja. Min första bok var Katrin Zytomierskas, men idag köpte jag denna...
Nu har jag läst igenom den och det verkar vara enormt lätta och goda recept!
Desstom var det bra tips för alternativ att servera till och tips på hur man kan variera maträtten. Boken innehöll förutom frukost, lunch och middagsrätter, även mellanmål, bröd, knäcke, godsaker och en massa annat. Denna kommer bli välanvänd!!
Lion fick för första gången testa att "köra" bilen på Ica Maxi. Vi lade inte i någon peng, men den var spännande ändå, biltokig som han är!!
Niclas köpte ett nytt spel att ha utomhus - croccer. Som krocket, fast med fotbollar och större portar.
Niclas ska ha fotbollskväll här hemma på fredag och jag och barnen åker då till mamma. Så N tänkte att grabbarna skulle ha lite lek i trädgården mellan matcherna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar