15 april 2011

Ännu en fullspäckad dag

Morgonen blev lite stressig idag, då Linus skulle på 2-årskoll till tandläkaren. Naturligtvis ville han inte ha frukost och inte ta på sig ytterkläder. Allt tog mycket längre tid än vanligt. Jag fick fixa en macka till honom och sätta honom i vagnen och rusa iväg. Sen blev det tandborstning i väntrummet istället, men det gick ju bra det oxå!

Kontrollen var väldigt kort och enkel. Lite information, salivprov och sedan fick han välja en tandborste och tandkräm. Han blev supernöjd!

Sen lämnade jag honom tidigare på dagis, eftersom vi blev klara så snabbt. Det var bra att han kom tidigt, för de ville fira hans 2-årsdag idag på fruktstunden. Han fick på sig en krona på huvudet och sen sjöng de för honom och han fick ballonger!

Jag drog iväg till baby o barn mässan och gick där ett tag, innan det var dags för ett möte angående avslappningskursen. Sen bar det iväg till mässan igen. Mycket kom med hem!!! Mest en massa prover och goodiebags!

Jag mötte upp Niclas och Linus när de var på väg hem från dagis. Linus har varit helt underbar hela eftermiddagen/kvällen! Som en liten solstråle!
Plockar ludd mellan tårna:)

Kvällsmys framför barnprogram.

Nu ligger han och sover gott och det är dags för mig att lägga mina supersvullna fötter i högläge och vänta på Niclas bror Anders, med sambo kommer ner 2 trappor till oss med mat!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar