29 april 2011

Rymningsförsök x 2

Förskolan har en blogg och från dagens inlägg tog jag denna bilden....
Linus och en kompis tyckte innergården började bli tråkig och försökte klättra över:)

För min del så känns det som att bebben oxå försökt rymma de senaste dagarna, men det har lugnat ner sig i magen något, fast rätt som det är så hugger det till. När jag är ute och går så känns det som att jag får ta myrsteg och får stanna ibland för att det gör ont i magen. Men pratade med en barnmorska idag och hon sa att det inte var något farligt... Hade det varit ihållande smärta skulle det varit något att oroa sig för, men inte när smärtan släpper fort. Jag känner inte igen detta från förra gången. Det är varken sammandragningar eller värkar. Däremot har jag känningar i ryggen, som inte känns som foglossningar. Antingen sätter förlossningen igång riktigt snart eller så stannar det av och jag får gå många veckor till... Jag vill veta!!!!:)


2-åringens presentberg!!! Kommer det finnas något annat än kläder att köpa till lillebror när han fyller 2!?! Men otroligt mycket bra saker har han fått! Tält, 3-hjuling, sparkcykel, gitarr, brandstation, plastdjur, lego, böcker och annat. Allt har varit otroligt uppskattat av Linus. Han älskar sina nya saker:) Tack alla!!!

Fast han kanske inte behöver så mycket saker egentligen. På dagis är han helt uppslukad av att titta på myror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar