26 april 2011

Nu blir det luft i lägenheten!

Äntligen kan vi öppna balkongdörren på dagarna! Det har ju varit runt 30 grader inne det sista och enda sättet att få ner temperaturen är att öppna balkongen. Men så har man ju en klättrig 2-åring och honom vill jag ju inte ha där ute. Dessutom kan han nästan öppna balkongdörren själv.Livsfarligt ju. Jag har funderat massor på hur vi ska lösa det. Det går inte att montera en vanlig grind där, för det finns inget att fästa i. Men hittade en resegrind, som man inte behöver skruva fast i väggen! 900kr tog de på det första stället jag tittade. Sen fanns det för drygt 600kr på nätet, men på Nids4kids på backaplan hade de exakt samma för 500kr. Inte mycket att fundera på där!!!!

Sen var jag och Linus i Kungsbacka i förmiddags och blev fotade. Det var inte helt lätt att få honom att ställa upp på bild, men håller tummarna att det blev lite bra bilder. Ska dit på torsdag igen för att titta på bilderna och välja ut de jag vill ha! Jag är sjukt nyfiken! Jag blir oftast kass på foton, så man vet ju aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar