25 april 2011

Trött...

Igår sprang jag åter igen på stan och letade kläder. Jag är väl inte riktigt som andra tjejer, för jag hatar att shoppa! Jag provar och provar och hittar nästan aldrig något som passar. Skulle vilja ha någon som plockade fram bra grejer som passade direkt! Men nu är ju värmen verkligen här och jag behövde verkligen lite nytt igen, så det var bara att leta. Jag hittade bl a en sval svart kjol som både passar nu med mage och efter graviditeten. Känns bra:) Men sedan hittade jag desto mer till Linus. Han behövde ju oxå en hel del nytt. Det blev mest en massa nya t-shirts till honom , men även några byxor och shorts. Som alltid blir det endel som inte passar, så det får bli en tur till stan i veckan igen. Men då tror jag att jag slipper leta en massa nytt till mig!

Annars har jag som vanligt en ganska fullspeckad vecka framför mig. Imorgon ska ju jag och lillplutten ner till Kungsbacka för att bli fotograferade. Hoppas, hoppas att han vill ställa upp på bild och inte krånglar. Man vet ju aldrig hur han kommer reagera... Det vore så kul att få till några bra bilder på mig, Linus och magen! Sen ska jag till barnmorskan på onsdag innan avslappningskursen. Får se om magen växt som den ska och att alla mina värden fortfarande är bra. Det är ju inte så lång tid kvar nu... Inte ens 5 v om han tittar ut när det är beräknant. Men är inställd på att det kan sätta igång redan om 3 v. Spännande att se när det blir! På torsdag är det dags för akupunktur igen och sedan är ju nästan denna veckan slut. Jag som trodde att jag skulle få tråkigt och bara gå hemma i 2 månader! Inte då!!! Har nästan lite för mycket inplanerat varje dag. Jag hade tänkt att fixa med fotoalbum och göra iordning allt vi filmat de senaste 2 åren, men dagarna och veckorna bara flyger iväg!

Idag har vi haft det sista kalaset för Linus. Skönt att ha det överstökat, men det har varit kul ändå! Idag var det Niclas släkt + grannarna som kom.
Han fick många bra presenter. Bl a detta...
En trehjuling!
Men gladast blev han nog för gitarren...
När vi trodde att han somnat för kvällen började det helt plötsligt att braka och låta väldigt från hans rum. Han kunde inte somna utan ville leka mera med sina nya saker. Han kom gående med leksakerna från sitt rum och var bara så söt! Vi vek oss av skratt:)
Men nu är jag helt slut, så tror att det är dags för sängen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar