14 april 2011

Mysig eftermiddag i solen

Vilket fantastiskt väder! Man blir helt full av energi.

Dagen har varit ganska fullspäckad. Linus gick nästan hela vägen till dagis! Han var helt överlycklig och när jag lämnade honom var han superglad! Därefter drog jag mig in till stan och min sjukgymnast. Där fick jag lite akupunktur för mina foglossningar. Det verkar som att det hjälper lite faktiskt. Sen tog jag en god lunch på stan och uträttade lite ärenden, innan jag begav mig mot Ikea och mötte upp Niclas. Vi har skaffat en ny spjälsäng till det nya lilla pyret som kommer snart, men saknade en madrass till sängen. Mysigt att pyssla med bebissaker igen och förbereda inför lillkillens ankomst. Det känns så mycket mer verkligt då.

Sedan var det hög tid att hämta på dagis. Idag tog Niclas hand om det, medan jag gjorde dagens avslappningsövning. När jag var klar med det möttes vi upp vid lekplatsen och hade en supermysig eftermiddag i solen!
Förra gången vi var på lekplatsen var det en större tjej som klättrade på sidan av rutchbanan, efter det vill Linus inte klättra på trappan längre, utan göra som stora tjejen! Han suger åt sig allt han ser nu och vill göra samma. Detta gör att att utvecklas något enormt. Kul att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar