13 april 2011

Prova något nytt

Tänkte prova på att blogga lite och se hur det funkar och om det är något jag gillar. Det är ju så mycket som händer i vardagen när man har barn, så det är kul att dokumentera vardagen! Man glömmer ju så lätt. Kanske jag kan använda denna lite som en dagbok.


Härom dagen skulle jag lämna min lilla Linus på dagis. Då kom en tjej fram till mig och ställde lite frågor om min graviditet. Hon håller på att starta upp en ny verksamhet i Sverige som går ut på att lära sig djupavslappning, vilket i sin tur oftast ger en smärtfri födsel. Hon ville göra ett repotage om detta till en gravidtidning och behöver en tjej i v 34 som kan testa denna metoden. Jag gick hem och funderade en stund, för att sedan ringa henne och säga att jag gärna testar! Det verkar superspännande och det ska bli kul att se hur detta funkar på mig. Hon skickade en ljudfil till mig med avslappningsövning som jag skulle lyssna på några gånger innan första besöket hos henne. Jag som har otroligt svårt att slappna av kom genast till ro och blev alldeles varm i hela kroppen. Tredje gången jag testade tror jag tom att jag slumrade till!


Idag var jag hos henne på första besöket och fick mer information om hur detta fungerar och jag fick även göra några

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar