20 april 2011

Fotografering av magen bokad!

På baby och barn mässan i helgen hade de en massa tävlingar man kunde vara med i. Men jag vinner aldrig sådant, plus att det var grymt mycket folk på mässan som oxå tävlar. Chansen att vinna är minimal. MEN jag vann en av tävlingarna! De fotade gravida och man kunde då tävla om en gravidfotografering i Kungsbacka på Studio CK. Inatt när jag låg klarvaken, surfade jag lite på facebook och såg då att vinnaren var utsedd och det var jag!!!! Nu i eftermiddags ringde studion till mig och vi bokade in fotografering på tisdag. Jag kunde även ta med Linus, vilket kan bli mysiga bilder:) Niclas fick oxå vara med men han jobbar, så jag och plutten får åka själva. Nu ska jag kolla lite på nätet för att få lite inspiration till vad man kan ta för bilder. Imorgon tänkte jag färga håret oxå, så att man slipper tråkig utväxt. Får göra vad jag kan för att piffa till mig!

Eftermiddagen har annars varit grymt mysig i solen!
Linus har nyligen lärt sig att hoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar