22 april 2011

Mammanmax leker frisör

Igår var ingen bra dag... Jag skulle mitt färga hår på morgonen, men på något sätt råkade även Linus få lite hårfärg i sitt hår! Jag slängde in honom i duschen och tvättade allt jag kunde. Men tyvärr fick han en svart fläck bak på huvudet, naturligtvis längst inne vid hårbotten oxå, så det är omöjligt att klippa bort:( Jag blev superdeppig och arg på mig själv... Resten av dagen var bara småstrulig, så den dagen skulle jag helst vilja stryka!

Idag har dock börjat bättre! Lekte lite frisör igen och Linus fick en välbehövlig klippning. Jag gillar när han har halvlångt, busigt hår, men tyvärr har han väldigt tunnt hår, så vid sidorna och framtill blir det helt stripigt. Men däremot i nacken är det ursött när det är längre! Jag måste ju dock klippa till fram och på sidorna och tar jag inte nacken oxå, får han ju världens hockeyfrilla, så det var bara att ta lite överallt...
Idag är det dags för kalas för Linus igen, denna gången kommer min släkt på besök. Så då var det till att baka lite tårtor igen! Linus vill naturligtvis hjälpa till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar