19 april 2011

Magen och fantastisk utveckling!

Den börjar bli ganska stor nu!
Linus gör som mamma, magen ska smörjas:)
Kanske lika bra att han ser till att magen är fin... Igår på lekplatsen åt ett annat barn glass. Linus ställer sig precis framför henne och tigger! Han får naturligtvis inte smaka, vad gör Linus då??? Jo, han drar upp tröjan och visar henne magen!!!!! Vi och hennes föräldrar bröt ihop av skratt:) Trodde han att han skulle få smaka om hon fick se hans fina mage eller?!?! Så sött!

Niclas sa till Linus att det var dags att borsta tänderna. Han springer in i sitt rum och försöker gömma sig....
Jag fick akupunktur idag på förmiddagen och på väg hem passade jag på att handla lite nya kläder på H&M. Nu när värmen har kommit har jag inte mycket att ta på mig. Det är ju ändå en månad kvar med magen och sen dröjer det ju ett bra tag innan jag kommer i normala kläder, så jag ska nog hinna använda dem en hel del.
Kortare byxor och tunna linnebyxor blir nog en bra bas!

Sen till dagens största händelse. Niclas kom in till Linus rum och precis då gjorde Linus en kullerbytta helt själv!!!!! Det kan inte vara många 2-åringar som kan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar