14 februari 2012

Åh nej, en pratkvarn till!!!

Jaha ja, inte längre jag som är den stora pratkvarnen i familjen. Linus har nu tagit över den rollen med råge! Herreguuuuud vad han snackar! Självklart jättekul att han pratar, men inte SÅ mycket!

Nu verkar det dessutom som att minstingen i familjen kommer följa samma spår... Da da da da da da da da!
Just här pratar han ju inte så jättemycket, men babblandet kan hålla på riktigt riktigt länge ibland. Helt underbart att höra:) Dessutom fortsätter han att ligga i hårdträning vad gäller innebandyn!!!

Igår kväll när han skulle sova kom han på en ny lek... Kasta ut napparna från sängen, se hur de ramlar ner på golvet. JÄTTE INTRESSANT! Detta har han fortsatt med under dagen, fast då släppte han ner saker från sin matstol istället och följde noga med blicken vart sakerna tog vägen:)

Idag har jag återigen försökt få inspiration till badrummet. Men suck, vad svårt det är...
Detta liknar ju det vi hade i lägenheten. Svart och vitt och alla färger passar till. Men det känns lite sterilt... Jag älskade det i lägenheten, men här i huset känns det inte riktigt rätt...
Jag drar mig mer till lite mjukare, varmare toner nu. Som detta varmt ljusgrå kakel. Tror att det kan bli fräscht med vita komoder till eller vad tror ni. Någon som har något annat förslag????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar