25 februari 2012

Dags att gissa igen!

Lisa är ju grym!! Vilken klasskillnad, äntligen ett vettigt bidrag i denna deltävlingen!

Hon kommer gå direkt till final tror jag. Övriga låtar då...

  • Perrelli - vad ska man säga. Ok men inte mer och jag tycker fortfarande att hon ser väldigt plastig ut tyvärr. För hon har ju grym sångröst.
  • OPA - bort, bort, bort
  • Dynazty - ok låt, fast inte min smak och de ser för roliga ut
  • Lotta och Christer - usch vad mossiga de känns, fast de kanske går hem hos de äldre
  • Hanna Lindblad - snyggt framträdande med sådär låt
  • Axel - nej, gick inte hem här heller
  • Lisa - solklar favorit!!
  • Danny - helt ok låt, men han har gjort bättre. Sången lät sådär och framträdandet kändes väldigt östeuropa tyckte jag
Mina gissningar för kvällen då... Lisa och Danny till finalen. Till andra chansen... hmmmm... Perrelli och Christer och Lotta tror jag. Sedan kan nog 5:e platsen stå mellan Hanna och Dynazty. Hoppas på Hanna och att hon även kommer högre upp och till andra chansen tillsammans med Charlotte.

Till final har jag ju gissat 5 av 6 rätt, får se om jag klarar mig ikväll:)

Japp, jag är en melodifestivalnörd, jag vet!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar