22 februari 2012

Telefon och terrorist

Skaffade en ny telefon i måndags. Så nu är även jag med iPhone:) Min gamla började bli lite seg, så jag gick till 3 bara för att kolla nya alternativ och iPhone var jag mest sugen på. Mitt gamla abonnemang kostade 199:- i månaden och då ingick fri surf och en massa samtal. Jag hamnade nästan alltid på den summan, så jag ville inte ha ett dyrare abonnemang. iPhone fanns för samma pris, men då ingick bara surf och inga samtal. Men simsalabim så fixade försäljade ett exakt likadant abonnemang som jag hade sedan tidigare, fast nu har jag en ny mobil:)

Men vad det är jobbigt med ny telefon!!!!!! Bara att få över kontakterna från gamla till nya. Gaaahhh, jag höll ju på i många timmar med det och supporten sa olika beroende på vem jag pratade med. Men idag fick jag äntligen över dem. Dessutom ska man ju installera och ladda hem tusen saker. Men nu börjar jag bli kompis med den och de appar jag laddat hem fungerar sjukt mycket bättre är på min gamla. Nu kan jag t ex boka träningspass på mobilen och blogga:)
Den här lille terroristen hade inte sin bästa natt....
Nattningen var jobbig och han somnade då och då, men vaknade efter bara en lite stund och gallskrek. Detta höll på till runt ett inatt!!! Sedan tror jag att jag ammat honom en gång, men kommer inte riktigt ihåg. Dessutom vaknade han vid 6 och babblade på för fullt och klättrade på mig och försökte komma upp i sängen. Han ställde sig såhär för första gången:) Men jag ville bara att han skulle bli trött så att jag fick sova igen.
Han blev lite slö efter ett bra tag, men det var först när jag väl var uppe, som han somnade:(

Igår kväll hade vi besök av mina tjejkompisar från Örby:) Alltid lika kul att ses!!!! Vi träffas ca en gång varannan månad, men det skulle vara kul att ses oftare. Men det är svårt nog att få till tider som alla kan, dessutom är det alltid något barn som är sjukt. Vi har ju ett helt gäng ungar nu - tror det är nio + en bonus och en i magen och alla är mellan några månader och fem år. Kul att alla fick barn så tätt och det är alltid någon som har en liten bebis eller är gravid:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar