18 februari 2012

Hur ska det gå idag då?

Lördag kväll igen och naturligtvis melodifestival:) Men just nu framförs låt nummer 5 och kvällen har inte bjudit på något vidare än...

  • Youngblood - alldeles för mesig och tråkig låt
  • Maria BenHajji - ett bottenapp, sämst hittills i tävlingen
  • Mattias Andréasson - helt ok, men lite för klen röst tycker jag
  • Love Generation - bäst hittills idag, men slår ingen av de 4 som redan är i final
  • Carolina Wallin Pérez - trååååkig
Nu sjunger Anderas Jonson och han har aldrig riktigt varit min stil och kvällens bidrag var absolut inte min smak!

Bara Molly och Ranelid kvar då, hoppas det tar sig....

  • Molly - åh, vad vacker hon är!! Låten då, jo ganska stark, en av de bättre idag
  • Ranelid - melodin är ju underbar och jag vill bara att Sara ska sjunga hela tiden
Vidare idag... hmmm.... Jag vill att Love Generation och Molly går direkt till final. Andra chansen tycker jag att Mattias och om man tar bort Ranelid, så hans låt. Men tror nog att Youngblood kan gå vidare... Hoppas att Maria, Carolina och Andreas hamnar i botten.

Återstå att se om jag får rätt idag. VÄLDIGT svårtippat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar