6 februari 2012

Kan nog inte använda benen imorgon...

Oj, oj, oj vad det kördes hårt med benen idag på träningen!!!! Jag som lovat Linus att vi skulle ut och åka pulka imorgon... Får se om benen bär mig imorgon:) Som jag har längtat efter att kunna köra detta passet - shape på SATS Kompassen. Nu när jag slutat amma Lion på kvällen, så kan jag ta mig in till stan och träna och komma hem sent. Även om det tar lång tid att åka buss fram och tillbaka, så är det helt klart värt det. Så hädanefter är måndagkvällarna uppbokade:)

Linus däremot är helt såld på ishockey. Han vill väldigt gärna gå på hockey igen och här hemma märks det att han blivit inspirerad...
Nu är det inte bara innebandy som gäller, utan nu tacklar han in i dörrarna och låtsas att han spelar hockey!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar