10 februari 2012

En förväntad favorit och en skräll i deltävling 2!!!

Är verkligen glatt överraskad av dagens genrep av melodifestivalens deltävling 2. Favoriter inför dagen var ju Ulrik Munter och Timoteij. Jag tänkte att Ulrik kommer få ett gäng röster av småtjejer oavsett hur låten är, MEN först ut var han och vilken låt!!!! Jag fick t o m gåshud. Solklart vidare till final tycker jag.

Men sedan kom skrällen... Inga förväntningar alls på doldisen David Lindgren, men WOW. Håller ni med mig?

Timoteij var även de jättebra, men tror på andra chansen för dem.

Svårtippat resten... Antingen Sonja Aldéns vackra låt, eller Andreas Lundstedts (som lät bättre i tv än live) till andra chansen. Men fastän jag tyckte di Levas låt var tråkig, så verkade publiken gilla honom.

Ut direkt tror jag att Top Cats och Mimi Oh åker. Trots att den senare inte var helt illa.

Men allt detta kan komma att ändras imorgon när jag ser allt på tv istället. Kommer ju säkert att upplevas annorlunda då...

Sedan var nummret med Jessica Folker underbart och jag och Åsa kunde inte sitta stilla alls på stolarna:) Tack förresten Åsa att du tänkte på mig när du fick en biljett över!!!
Våra platser precis vid green room! Tjejerna hade otroligt vackra klänningar på sig!!
Igår kväll när jag fick frågan om jag ville med trodde jag inte att det skulle gå. Fy sjutton vilken sömnbrist jag hade. Jag kände mig oerhört bakis och mådde fruktansvärt illa hela dagen och kunde knappt vara uppe. Lyckades efter några timmar få i mig ett glas vatten!! Fast det kom upp direkt. Nästa försök att få något i magen gjorde jag först vid 15-tiden!!!!! Det fick jag behålla. Helt galet att man kan må så himla dåligt av att inte få sova på nätterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar