16 februari 2012

Full rulle

Nu har jag äntligen fått Lion att somna, men vilken tid det tog!!! Han var dödstrött, men hade ändå svårt att komma till ro.

Jag och Lion är ensamma ikväll, för Niclas har åkt upp med Linus till Smögen. Han ska få vara där ett tag hos sin farmor och farfar, Niclas däremot kommer hem redan på lördag. Vi måste ut och kolla kakel och sådant ihop och utan Linus. Måste verkligen bestämma oss snart!

Nu på kvällen har jag och Lion varit på SATS. Wow, vilket pass det var idag!! Otroligt tuff träning! Underbart:) Men kommer nog ha lite svårt att gå de närmsta dagarna, mycket benträning idag.

Barnen har även de tränat lite idag...
Linus fick på sig pappas keps och då ville han åka skateboard...
Lion fick åka på sitt sätt.
Sedan innebandy i vanlig ordning:)
Jag spelade in melodifestivalen i lördags och visade David Lindgrens nummer för Linus, för jag vet ju att han gärna dansar breakdance.
Han tittade med stort intresse, för att sedan breakdansa själv. Dessutom ville han att vi skulle säga - heja Linus, heja Linus, samtidigt. När han var klar skulle vi klappa händerna. Han njöt!!! Ville sedan se sången om och om igen. Sakta men säkert börjar han glömma sin favoritlåt sedan låååångt tillbaka - Markoolios Rocka på, som jag avskyr:) Jag gör vad jag kan för att han ska börja gilla annan musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar