15 juli 2012

11 år sedan sist!

Igår, innan jag och Lion åkte hem från Kinna, tog vi oss en tur till min gamla dagmamma. Jag har inte sett henne på 11 år, så jag tyckte det var dags nu!!! Jag försökte ringa henne för några dagar sedan, men fick inget svar, så jag chansade på att hon skulle vara hemma.

Det var hon och det var verkligen hur trevligt som helst att träffas igen:) Både hon och hennes man är riktigt sköna!!!
Jag älskar den gamla barnstolen som Lion fick låna! COOL!
Ulla busade med Lion och det märks att hon har god hand om barn:)
Vi stannade i nästan tre timmar, så det blev inga fler besök till folk innan vi åkte hemåt. Väl hemma, när jag håller på att packa upp lite, hittar Lion en påse med bananer i en av väskorna. Han lyckas plocka fram en och har t o m gnagt hål i ena änden på den. Jag hittade honom på golvet ätandes på bananen, dock från fel håll:) Jag gav honom snabbt en hjälpande hand och öppnade bananen lite bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar