8 juli 2012

Oj då

Det gick sådär för klätterapan Lion ikväll på altanen...

Nu sitter vi framför teletubbies, för det blir han lugn av. Så har jag kunnat kyla ner hans hemska bula en stund.

Lion som aldrig vill sitta i knät o mysa är helt lugn. Han slog sig rejält, stackarn:(

Själv har jag inte känt mer i magen och tror det kan ha varit en cysta som spruckit. Pratade med sjukvårdsupplysningen o cystor är tydligen väldigt vanliga. Om jag känner något i natt åker ja in direkt, annars ringer jag gyn imorgon bitti!

1 kommentar:

  1. Stackars liten sötnos :( Tråkigt :( De e så sköra de små live.... O ramlar oxå ofta o slår sig. Tror inte jag svarade förut på din kommentar. Men vi har landställe på skaftö i Lysekils skärgård. Vi har nog tänkt att åka nr till Gbg 1 el 2 dar i v 29 el 30 tror jag.

    Imorn el på tisd åker vi till Dalarna och sen åker vi ner till Grundsund på fre tror jag, o stannar där ca 2,5 - 3 v beroende på vädret. Men vi ska ju gå på Universeum och Lisebeerg har jag tänkt. När ska ni dit???

    Vad e era plans i sommar? Hoppas allt e bra, kram kram

    SvaraRadera