28 juli 2012

Som jag längtat!

I onsdags och torsdag var alla tre grabbar uppe på Smögen och jag hade lite lugnt här hemma. På onsdagen var jag inne i stan och träffade två vänner, hade en skön kväll här hemma och sov HELA natten! Äntligen lite ljupsömn:) Vaknade inte förrän vid nio!!!

Det var ju underbart väder i torsdags, så jag köpte några tidningar och cyklade till sjön och solade och badade. Japp, äntligen var det dags för årets första dopp:) Inte en dag för tidigt! MEN omgiven av en massa barnfamiljer så saknade jag mina små jättemycket...

Som tur var så kom de dagen efter och dessutom var det fortfarande underbart väder.
Putta pappa från bryggan. JÄTTEKUL!
Invigning av Linus 3-årspresent - hajen.
Fast den passade faktiskt nästan bättre till Lion. Linus blev bara avkastad hela tiden och han blev inte glad, haha!
Här hemma blev det mer bad och äntligen fick vi användning för vår pool igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar