13 juli 2012

Lion´s två nya kompisar och kan själv

Min kusin Terese har kommit på besök till Kinna tillsammans med sin familj. Vi har inte setts på två år så det är verkligen jättekul!

Lion fick snabbt två nya kompisar i tredjekusinerna Wilma och Viktor.
De tyckte även att det var väldigt kul med Lion!
Mys och bus.

Wilma var överlycklig när hon fick köra vagnen idag när vi var på Borås djurpark. Japp, jag var där idag igen!! Men idag hade jag ju bara med mig Lion, så jag följde mest med för att hinna umgås med dem så mycket så möjligt.
Viktor ville också köra Lion lite.
Jag och lillprinsen bor hos mamma (fast hon inte är hemma, utan i stugan), men vi har det bra själva! Lion har gjort sig hemmastadd och det är härligt att vara bara jag och han!
Förutom att klättra upp i soffan själv och borsta tänderna själv, så passar han på att öva en massa på att gå själv. Han gör alltid det som mest när storebror är borta, han verkar ha mer ro att träna då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar